Baza znanja

Uređaji koje svaka kancelarija treba da ima

Datum: 07.06.2021.

Opremanje kancelarije kvalitetnom tehnikom jedan je od važnijih i zahtevnijih zadataka svakog preduzetnika. Prije svega potrebno je napraviti dobar izbor računara i propratne opreme, a potom sa jednakom pažnjom odabrati i druge uređaje koji doprinose većoj efikasnosti poslovnog prostora. Da li ćete instalirati klima uređaj, možda želite da imate prečišćivač vazduha? Da li vam je potreban samo štampač ili i kopir i skener mašina?

Pogledajte Top izbor vodič za kupovinu tehnike za kancelariju, koji će vam pomoći da opremite svoj radni prostor tako da bude što funkcionalniji. Uz naše savjete izaberite pouzdane računare i laptope, kvalitetnu prateću opremu i tehniku, te pretvorite kancelariju u prijatno radno okruženje.

 

Uredjaji za svaku kancelariju 1

 

Računari: laptopi i desktopi

Izbor kompjutera i računarske opreme prvi je na popisu kada opremate kancelariju. Ovaj posao dodatno otežava činjenica da se na tržištu računarske tehnike neprestano pojavljuju novine: postoje laptopi raznih veličina i performansi i od raznih proizvođača. Kako onda odabrati laptop koji će ispuniti sva očekivanja i potrebe vašeg poslovanja?

Potrebno je razmotriti nekoliko faktora. Najprije, tu je veličina i rezolucija ekrana, zatim performanse laptopa: njegov procesor, RAM memorija, hard disk i grafika.

 

Veličina i rezolucija ekrana

Najmanji laptopi koji se proizvode imaju ekran od 11 do 12 inča. Oni su solidan izbor ako vam je važno da laptop bude lako prenosiv, teže najviše 2 kilograma. Međutim, performanse ovih prenosnih računara su najčešće ograničene, pa nisu dobar izbor za programere ili za bilo koji posao koji zahtijeva pisanje dužih tekstova i rad sa tabelama

Potrebe prosječne kancelarije pretežno može zadovoljiti laptop čiji ekran ima 13 do 14 inča. Prenosni računari koji spadaju u ovu kategoriju su i dalje laki, ali sa znatno boljim karakteristikama. Primjer je Lenovo IdeaPad S150 14.0" 14 AST Grey, koji ima instaliran Windows 10 operativni sistem, 4GB DDR4 memoriju i hard disk 64GB EMMC, a težak je 1,4kg. Rezolucija ekrana iznosi 1366 x 768px.

Ipak, najveće interesovanje postoji za laptope čiji ekran ima veličinu od 15 inča. Premda je riječ o masivnijim modelima, sa oko 2,5 kg težine, njihova popularnost opstaje jer imaju bolje karakteristike od manjih računara. Za ljubitelje većih ekrana, koji ne mare za težinu tj. ne planiraju da često prenose laptop, postoje veći i teži modeli koji su komforniji za rad (17-18 inča).

Osim po veličini, laptop možete birati i po rezoluciji njegovog ekrana. Ovo je izuzetno bitna karakteristika uređaja, jer upućuje na jasnoću slike i teksta koji se na displeju prikazuju. Uglavnom, veći monitori tj. ekrani podržavaju veću rezoluciju.

 

Uredjaji za svaku kancelariju 4

 

Procesor i RAM memorija

Za poslovni laptop je pored veličine, kvaliteta i rezolucije ekrana izuzetno važno kakav procesor ima. Iako Intel Core M procesori pružaju solidne performanse, ako želite veću efikasnost i pouzdanost onda su Intelovi Core i3 i i5 (pa čak i i7) pravi izbor.

Odlika ovih modela je uglavnom i dobra grafika. Za posao koji podrazumijeva svakodnevni rad u Office programima, multimediju, surfovanje Internetom, uglavnom se preporučuju laptopi koji imaju Intel Core i7 procesor, kao što je Lenovo ThinkBook 15 IIL 15.6" Grey [reThink]. Ovaj model ima 16 GB RAM memorije (za kancelarijski rad se preporučuju bar 8GB). S obzirom na to da ima i SSD disk, rad i multitasking na ovom računaru biće brži i laganiji – aplikacije i programi će se brže otvarati, a isto važi i za otvaranje i premještanje datoteka i fajlova.

Neke od karakteristika su čitač otiska prstiju (Fingerprint Reader), svjetlo na tastaturi, Bluetooth, Wi-Fi. Laptop dolazi sa instaliranim sistemom Windows 10 Pro. Proizvodi se u sivoj boji i teži 1.8 kg, što je mala težina za računar čiji ekran ima 15.6 inča.

 

Desktop računari

Neke vrste poslova zahtijevaju da kompjuter ima bolje performanse i veći ekran kvalitetnije rezolucije. Za unapređenje funkcionalnosti u kancelariji u tom slučaju potrebno je obezbjediti desktop računar. Prilikom kupovine PC-ja naročitu pažnju treba pokloniti kvalitetu kućišta, kao i modelu procesora.

Ova vrsta kompjutera uglavnom ima veću memoriju (primjera radi, hard disk od 500GB). Što se monitora tiče, najveći broj modela dolazi sa dijagonalom od 19 do 27 inča. Osim toga što značajno olakšavaju rad u Word-u i Excel-u, veliki ekrani monitora su izuzetno korisni za arhitekte i programere, kao i za eksperte iz oblasti geodezije, građevinarstva, elektronike i mašinstva. Ako posao podrazumijeva rad u Photoshopu ili AutoCad-u, svakako vrijedi razmotriti kupovinu računara sa ekranom od bar 24 inča i sa odnosom strana 16:10.

Za veći komfor u radu postoje Widescreen i Ultrawide monitori, čiji odnos strana može biti čak 32:9. Glavna pogodnost ovih ekrana jeste velika preglednost i olakšan rad sa više aplikacija istovremeno.

 

Uredjaji za svaku kancelariju 3

 

Prateći uređaji za bolju funkcionalnost

Pored kvalitetnog laptopa za savršeno funkcionisanje kancelarije potrebna je i prateća oprema. U zavisnosti od prirode poslovanja za efikasan rad treba obezbjediti štampač, rutere, zvučnike. Spisak se može produžiti i kupovinom telefaksa, mašine za koričenje, digitrona, kao i neophodnog potrošnog materijala za štampače (papir, toneri, riboni, ql trake i drugo).

Praktičnost i funkcionalnost savremeno opremljene kancelarije uvećajte kupovinom multifunkcionalnog štampača. Ovi uređaji kombinuju ispis, kopiranje, skener i faks, a većina modela je i bežična – pa se wireless tehnologijom zaobilaze suvišni kablovi i pometnja u radnom prostoru. Takav je, primjera radi, Brother MFCB7715DWYJ1 Multifunkcionalni laserski štampač - mono, koji pored pomenutih karakteristika ima automatski obostrani ispis, kao i brzinu standardnog ispisa do 34 stranice u minuti. Ulazni toner do 2.000 stranica i velika ladica za 250 listova papira neke su od odlika ovog laserskog proizvoda 1. razreda.

Potrebe manje firme i kućne kancelarije potpuno će zadovoljiti i manji štampač, kao što je Brother HLL3210CWYJ1 Laserski štampač - color. Ovaj bežični model štampa laserskom tehnologijom u boji do 18 stranica u minuti, a postoji mogućnost direktnog ispisa sa mobilnog telefona, zahvaljujući aplikacijama Apple AirPrint ili Google Cloud Print.

Osim laserskih, naša ponuda obuhvata i veliki izbor ink-jet štampača. O razlikama između ove dvije vrste pročitajte ovdje.

 

Uredjaji za svaku kancelariju 2

 

Prijatan ambijent za veću produktivnost

Produktivnost i radnu efikasnost unaprijedite dodatnim ulaganjem u poslovni ambijent. Moderna kancelarija u kojoj je rad prijatan i praktičan, prije svega je udobna. Pored investiranja u ergonomski namještaj i funkcionalne ladice i police, vrijedi razmisliti i o kupovini kvalitetnog klima uređaja, kao i ovlaživača vazduha.

Klima uređaji su zapravo postali bitan dio u uređenju stambenog i poslovnog prostora. Podjednako su značajni u ljetnjim, kao i u zimskim mjesecima. Za efikasno hlađenje i grijanje izaberite neki od inverter modela renomiranih proizvođača – Beko, Lg, Elit ili Vox, koje karakteriše visoka energetska efikasnost. Tako LG S 18 EQ klima uređaj energetske klase A++ ima godišnju potrošnju energije za hlađenje 250(kWh) i grijanje 1270(kWh). Ovaj model posjeduje ugrađen jonizator, ima funkciju samočišćenja i tajmer.

Za dodatni komfor razmotrite kupovinu prečišćivača vazduha. Ovlaživači vazduha nisu veliki potrošači, ne zauzimaju mnogo prostora, imaju jednostavno upravljanje i mjerač vlažnosti u prostoriji, te i te kako pozitivno utiču na ambijent u kancelariji.

Pogledajte širok asortiman računarske opreme i ostale tehnike u Top izbor prodavnici i izaberite kvalitetne i pouzdane uređaje za svoj poslovni prostor. Ukoliko u web shop-u naručite robu čija je vrijednost veća od 50 KM, dostava na teritoriji Bosne i Hercegovine je besplatna.

Ostali tekstovi

Moja korpa
Korpa je prazna